wasalam ♥~
Life is God’s novel. Let Him write it. Believe He will make the most beautiful story for you
Thursday, 1 August 2013
Assalamualaikum Ogos ~
akhir nyaaaaa, buln yg selama di tnggu sudah muncul, dan bulan yang paling bermakna bagi, iaitu aku bakal akan masuk umur ke puluhann,, *congrate fatih* wwwoooo~ haha, yela tuu~ ni bermakna aku da hmpir 20 tahun tinggal di dunia nii,, rasa sekejap sgt, aku terasa lagi time pegi sekolah aku nek basikal, jumpa kwan, gelak2, dan masuk sekolah menangah , jmpe kwan baru, dan last masuk U dan sekrang da tahun akhir and last sem,, erm erm erm erm ... betulll cepat betul masa ni berlalu, aku rasa da boleh kahwin da ni,, haha,, okay gedik nk kahwin sgt nama nya tuuu.-.- haha,, mak tgok kak teah da besar da, umur da 20 tahun da, duluu mak tgok kak teah ni kecik je dgn rmbut toncangnya lepas tu bunyi loceng kt kaki, jalan terkedek2 pegi rumah nenek ngah, tgok2 da besar daa,, apa2 pun kak teah nak berterima kasih dgn mak abah nenek atuk dan sepupu2 aku semua yg dulu pernah teman sepermainan,,kalo jalan pegang tangan,lepas tu ajar naik basikal, naik buaian sesama, rindu time tuu, haha,, tpi tuu duluuu, time kita kecik2, memang tk ada perasaan malu, bila semua da besar, nak tegur pun maluu,, lagi2 semua da jarang jumpa, da dok asrama, bila jmpe balik, semua maluuu,, lagi2 aku ni yg pemalu, lagi la aku tk tegur, bila da jarang jumpe, seriously semua da lain... tpi yg tk lain nye ketinggian, haha, aku still rendah ..haha, tk pee, aku rasa aku tinggi lagi dari sepupu2 perempuan aku yg lain, dorang lagi rendah dari aku,, walaupun umur dorang da 30 -an,,keturunan pun nama nye, hehe,, dan lagi 27 hari lagi, aku bakal memasuki 20 tahun, tepat 28 ogos 10.45 mlm, lahir la akuuu yg comey ni, ya Allah, engkau ditakdirkan aku untuk dilahirkan di dunia supaya aku sentiasa mngingati Mu, sujud kepda Mu, dan aku berharap lepas ni, aku nk jadi lebih matang dalam membuat keputusan, lebih matang untuk menyelesaikan masalah, dan berubah menjadi lebih baikkk dan juga beristiqimah , Insya-Allah :) dan kepada kwn2 yg bce blog ni, aku harap korang doakn untuk aku taw, huhu dan maafkan aku kalo buat korang terasa ke, kecik hati ke,, :') apa2 pun korang la kwn yg paling terbaik yg penah akuu, dgn bermacm2 kerenah,, huhu * tetiba nk nangis pulak* :") dan harap di berikan ketabahan hati semua ujian dariNya aku boleh menempuh nya dgn jaya nya,, luv you all ~
Subscribe to:
Posts (Atom)