Life is God’s novel. Let Him write it. Believe He will make the most beautiful story for you
Sunday, 22 January 2012
happy chinese new year
cuti untuk smbutan tahun baru cina ak xblik umah.sekdar dok kt kolej. kedai mkn semua tutp kalau macam ni tiap - tiap hari la aku makn maggi ni. dah la r nak test da. banyak pulak makan maggi. kalo nak kuar semata - mata nak makan memang banyak la duit nak kuar. sekadr duit teksinya. t kalo kuar mesti nak beli something kan. semalam kuar makan kt luar. baru sekali makan da kuar 7 ringgit lebih da. lepas masuk c-mart sempat main game. pastu beli cold blog terinign punya pasal kn. lepas mak aku da masuk kn duit soh beli jam tangan sendiri. so aku beli la jam yang ad jenama la kata kan. lebih kurang 20 lebih jew harganya. tak penah seumur hidup aku beli jam semahal tu. kesian kan.haha. kalau korang dengar mesti kelakar. yela selalunya beli jam yang sepuluh ringgit tu jew tu. tu pun xtahan lama. sekejap je aku pakai. bateri da habis la. sekarang ak dok kat kolej selama 4 hari tanpa melakukan apa- apa study un tidak, kemas bilik yang da lme tak bersapu un tidak. entah ble aku nak wat. basuh baju un tidak. anak dara ape la ni. haha.tadi muni g kuala perlis. so kiteorang soh dye beli laksa. so malam ni xad la lapaq sngat. anyway thanks muni beli kiteorang laksa tok mengisi perut kiteorang yang sedang lapaq yang dari tadi asyik makan maggi je..hihi. lastly, happy chineses new year kepada warga cina dan buddha. so yang keje tu apa lagi bagi la kiterang angpau..hahaha ^^_
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment