Tuesday, 20 March 2012

final exam

uh? final exam telah pun tiba. agk takut jugak la.ye la bukan bce bku sangat time study wek.. yela mane tak nye study week tu balik rumah. kalo da blek rumah memang tak boleh nak study la, dengan wifi nya dengan tv nya dengan keluar berjalan lagi. kalo keluar tu memang balik malam la. time aku balik rumah tu un. aku xpergi mane2 un. setakt terperap kat rumah macam biasa la. sampai jiran depan tak tahu aku da balik rumah. yela senyap jer kat rumah lepas tu tak keluar rumah kalo dalam satu hari tu. sekarang 3 paper da un berlalu. setakat ni paper tu masih boleh dijawab. ada susah nya dan ada senang nya.petang ni paper calculus plak. agak kecut jugak. yela kalo ta ingat formula, memang tak boleh apa2 la.aku harap calculus ni dapat bantu aku. lepas paper calculus ada gap seminggu untuk paper 138 plak and last paper 159. huh?macam ner la agak nya result aku sem ni ye? harap2 menaik la dari sem lepas. huhuhu. kali roomate aku semua balik awal. aku balik lambat jugak macam sem lepas un aku orang last balik. memang budak CS selalu bali paling last nye. xkan sampai sem 5 macam ni. saje jer orang yang susun jadual tu, saje jer bagi kiteorang balik lambat. hoho. cuti untuk sem ni agak lama. hem?! tak tahu nak buat apa dalam masa 2 bulan tu. tak kan nak terperap kat rumah jer. aku ingat nak belajar buat pastry. ala yang yang  buat bakery tu sama jer. teringin. tapi ada ke kelas buat pastry. mak aku kate ala cari jela kat majalah2 mak tu. banyak pasal resipi pastry. try la buat. hahaha. kalo nak buat kat rumah sampai bila2 aku tak buat. sebab tak ada galakkan. tapi kalo aku rse nak try sangat buat jela. pasal sedap tak, jadi tak jadi, tu lain kira la. yela first time buat mne selalu jadi.huhuhu. petang ni nak exam bleh plak sempat menaip blog ye..have a good day!!!

No comments:

Post a Comment