hai korang. wah siyes da lama gile tk update. im so super super busy sejak masuk degree ni. memang tak terpikir langsung pasal blog ni.huhuhu. hai again. hehe. aku ni still fatihah yang sama but a little different than before. Dulu ak agak bersentimental sikit. Dengar lagu sikit, nangis. Tengok moto lalu sebelah pun, teringt. Yup. Tu aku yang dulu. Now, im a new Fatihah versi matured. hakhakhak. Matured ah sangat. Matured apa dari segi perangai la. Muka still mcm budak macam sekolah rendah lagi. hahahaha. Sekrang ak kurang bersentimental. but sometimes sentimental tu still ada lagi. But mostly im heartless. hahaha. Gaya macam kurang ajar sikit. Yela heartless. Tak ada perasaan. but im not so heartless. I mean if someone hurt me, im just ignore that. Tak ambik hati sangat. Just be friend to anybody walaupun perangai nya macam2. Yela manusia. Even kawan ak sendiri benci kt aku sbb dia kate ak tk ambik peduli kt kwn time ak tgh bahagia. Maybe ak mcm tu. Yela ak tk nk susahkan sesiapa. kekdng aku nangis sorang2. pendirian aku. Selagi ak masih ada kudrat, masih kuat hadapi sendiri. selagi tu ak tk minta tolong sesiapa pun. Pendam sendiri. Kalo ak tk kuat, ak akan bgitahu kwn aku sendiri. Ak tk suke bebankan sesiapa. Ak sendri pun tk nak sakit hati kwn aku. Biar ak sakit, tapi kawan jangan. Yela. aku dari sekolah menengah everything is friend. Dari aku sedih, marah, sakit hati semua kawan aku yg nmpk tu.
Now I'm already turn 23 years old but not to 23 years old, more to 22 years 7 months old *entah betul entah tidak ayat aku ni, huhuhu*. Yay. *angkat tangan, cakapp yay tak ikhlas* Hahahaha. Da tuakan aku. huhu. Tak caya ak da 23 tahun. Yela mak aku selalu cite time umur dia mcm ni dia da nak kahwin da. aku?. hmm. rancangan tu ada. tpi yela. habis study pun blom lagi. huhuhu. Duit pun tarak, huhu. Calon? Of course la ada. Tapi si dia tk ready lagi. I hope he will be ready soon. Kang di kebas orang jangan menyesal pulak. Hahaha. But mcm selalu ak cakap. muka aku still bukan macam 23 tahun. hehehe.still sweet 20 lagi.hehe. ni tgh intern orang selalu confuse ak ni intern degree ke diploma. hahahaha. awet muda la kan. hewhewhew. angkat bakul sendiri la tue. hohoho. So im think , im done with this post. Anytime bila rasa ada mood balik nk update. nnti adalah update nya.hoho. jangan2 time nk kawen nnti baru nak update. wawawawah.
No comments:
Post a Comment