Hmmm. Patut la aku rasa berat je dua tiga menjak ni. Huhuhu. Alhamdulillah. Selama ak bawak ni tk ada apa-apa. Allah lindungi aku. Huhuhu. Maybe doa mak abah aku selama ni. Aku bukan la seorang hamba yang soleh, anak yang baik. Aku ni adalah jugak perangai buruk nya. Hamba yg selalu melakukan dosa mengikut nafsu. Yee. Nafsu. Kekadang aku sendiri tak boleh nak menahan nafsu aku sendiri. Manusia. Aku cuba nak berjihad menahan nafsu. Kalo aku dapat kawal nafsu dalam tempoh yang lama, itu satu kejayaan dalam hidup aku. Insya-Allah. Aku boleh. Hmm. So kesimpulan nya. Aku lambat datang keje hari ni sbb tayar kete ak rosak. Huuuu. Tu je nak bgitahu.
No comments:
Post a Comment