Tuesday, 27 December 2011

lunch at Pizza Hut

Esok hari nye, aku bangun pagi macam biasa. So ak makan la sarapan, mak aku buat cempedak goreng,. Hmm....sedap btol. Lebih2 lagi kalo makan panas2. hihi. Time tengahari tu, mak aku suruh aku bersiap. Ad kenduri katanye. so sebelum zohor, kiteorang bertolak, kendurinye dekat pelabuhan. so agak jauh sikit. So time makan kat kenduri tu, aku lah makan puas2, yela makan tengah hari. So agak lapar la. kat kenduri tu, ada lauk ayam goreng, daging gulai dengan kuah acar jew. tu un da kire sedap. lepas makan mak abah g solat zohor dekat KFC bukit kemuning. aku ingat solat jew kat situ, rupe2 nye makan Pizza Hut sekali kat situ, so kiteorang makan pizza yang terbaru.


nampak sedap tak?? hihihi.. walaupun agak masam sebab banyak sangat cheese nye. tapi memang sedap. Sampai licin adik2 aku makn.. HIHI diaorang memang lpar ke? tadi da makan kenduri.
walaupun xlarat nak habis, kate da kenyang la. tapi habis jugak.



 licin kan ??
memang licin un. lepas  kiteorang makan, kiteorang pergi ke Giant. lagipun dekat jew dengan Pizza Hut.
kat situ adik aku beli kasut jew.
lepas kiteorang balik, dan sampai rumah agak petang jugak. Mak abah aku hantar adik yang sekolah tahfiz balik ke asrama lepas asar tu. lagipun, sekolah nye dekat dengan rumah, seberang highway jew un.
memang aritu memang hari agak mengeyangkan dan memang agak banyak makan.
so perut da penuh, mata un nak tertutup.
sampai disini sahaja kisahku pada hari tu. Harap pada hari esok, ada kisah nak dikongsikan bersama ppl.
k.bai. Asssalamualaikum  ^^-

No comments:

Post a Comment