Friday, 8 June 2012

family trip

3 june 2012, persamaan ari ahad. aku dgn family aku g hari terbuka TUDM kat TTDI, subang. ontheway menuju ke TUDM, ada pulak TUDM wat show jet. memang sampai abah aku leka sekejap, yela mane tak nye. tgah tunggu traffic light. kepala semua menjenguk2 kat tingkap. nak tgok jet kat udara lah.haha. mak aku nak ambik gambar. memang tak r. bile gambar, nampk mcm burung je. yela, bukan kamera mahal un. setakat kamera digital biasa je. kalo kamera mahal yang besar mp. lepas da puas jejln , tetgok, ambik gmbr dgn kapal terbang. xlame un. dlm 1 jam je jejln kat situ. sebb terlalu pnas sgt. trase muke terbakar. da lah tmpt tu kwasn lapang. pastu mak dgn abah aku nak mkn malam kat RFC. abah cari2 la kat seksyen 7 tu. siap tepon kwn abah aku. tak jumpe2 jugk. last2 makn kat gerai biasa je. da solat mghrib tu. bdn semua da melekit sbb berpeluh hbis time kat TUDM tu.

time jugk mak cik aku tepon abah. kte soh dtg umah nenak. ad surprise. dgn tak mandi nye tu. aku dgn faniky un g. rupe2 nye ad bbq kat umah nenek. sbb semua pak cik 2 aku yang dok jauh balik kmpung. dgn baju kurung nye tu, memang aku berpeluh hbis la. last2 aku masuk bilik dok depn kipas. dlm kol 10 lebih tu, kiteroang balik. balik2 terus mandi pastu tido. memang penat gile r hari tu.








hari selasa pulak, persamaan 5 june 2012. aku dgn family g sg. congkak kat hulu langat. tinme tu memag tak rmai orng sgt. sbb hari orng bekerja. so memang heaven la mndi2 kat sungai tu. memang sejk gile r. dgn air deras nye.haha. dpt la bbq sekejp je. stkat bakar ikan je. pastu mandi sepuan puasnye. smpai bahu aku terasa lenguh2. memang sakit gile r. mybe sbb aku melawan arus kuat sgt kot. sakit gile r bahu. sbalik tu teris soh mak aku urut. Ya Allah, memang sakit. time mak aku urut aku makin lme makin jauh. yela, sakit sgt. haha.










No comments:

Post a Comment