Thursday, 14 June 2012

3rd semester

waah!!! sekejap je da masuk sem 3. rse sekejap je masa berlalu. hmm. sekrang da dekt seminggu melalui sem 3 ni. ada cabarannya. belum membuatnye lagi ni. yela, memikirkan mini  projet sampai 3. pastu markah nye banyak pulak tu. tambah lagi mini project subjek lagi satu. memang banyak lah. aku rse sem ni memang sibuk sikit. aku harap aku dapat bahagikan masa nak membuatnya. aku ni kumpulan kene fikir lagi. tak tahu nak masuk kumpulan yang mne. ad la juga dgn budak laki. tapi masalh nye aku tak biasa kalau berkerjasama dgn lelaki ni. tapi aku mesti kene menghadapinye. kalau tak sampai bile aku tak boleh nak berinteraksi dgn lelaki. nanti time keje lagi susah. hmm..aku rse..entah. sekarang course aku da ada junior. haha. yela dulu tak ada junior. naik sem 3 baru ada. ramai pulak tu.haha. hmmm.. sekrang ni banyak masa yang terbuang. yela belajar tak sangat. assignment belum start lagi. tapi pensyarah da bagitahu awal2 pasal mini project tu. hmm..mini priject lagi. haha. aku rase subjek kali ni memang menarik. yela belajar pasal edit2 movie, buat animation, belajar adobe photoshop. pastu belajar program baru. memang banyak software aku kene download ni. tapi nak cari kat mne ye? nama software nye un aku tak tahu. yela, tak pernah dengar un. apa la, budak computer science un tak tahu nama software yang boleh edit2 gmbr. tah pe2 tah aku ni kn?

No comments:

Post a Comment