Showing posts with label handphone. Show all posts
Showing posts with label handphone. Show all posts

Sunday, 23 October 2011

plaza alam sentral

wah!!!!!!!!!!
ari ni mcm2 aku beli, sgala2 nye aku beli
dri beli laptop sampai la ke hanset
yela, orang tgah ada duit ni
nak mngumpul duit main la bertahun2
tp bila nak belnja, ha satu hari jew dah hbs
byk jgk la aku belnja ari ni di PLAZA ALAM SENTRAL
haha
tu jew y paling dekt dengan rumah
kalo ad pe2 y rosak senng dekt dgn umah jew
first masuk2 kedai aku terus tgok laptop jenama ASUS,
tgok harganye, aplikasinya dgn sgala mcm la
leps org kedai tu ckp jenama tu xtahan lame
die cadang kt laptop TOSHIBA
die kte waranty nye lame, 3 tahun lepas tu die punye hard disk besar
tahan lasak n xcepat rosak la
sebb die kte kebyknnye orng ramai hantar kedai selalunye jenama selain toshiba
ak u ckp oh yeke
pastu harga boleh thn la, sebb dia bg sekali cool padnye, mouse dgn segala aksesori y lain la
aku un da berkenn
pastu bah aku ckp tgok kedai lain
kiteorng un round2 kt situ samapai la tngkt bwh, tp bukn la bwh sekali
tgok semua harga lebih seratus dari kedai
pastu aku wat keputusn beli jew y kedai y first2 td
dah byr deposit die soh tnggu sekejp nk install segala mcm kt laptop ni
tnggu la  lebih kurng 2 jam jugk la
lepas makan
kitorng jln2 lagi tgok hnset plak
aku da berkenan dgn hanset nokia ni
tp uncle tu cadangkn aku dgn samsung galaxy mini
die kte harganye lebih kurng jew
tp galaxy byk kelebihnnye dri hsnet nokia y tu
abah dgn emk tnya la mcm2, alah biasa la tu hnset touch mak abah aku bkn percaya sgt
diorng tkut cept rosak
pastu uncle tu kte sekrng touch dah xmcm dulu punye
da upgrade da
aku un beli la lame jgk tnggu2 lebih kurng satu jam jgk la
nk install software dlm tu lg
finally, alhamdulillah segala sudah selesai apa y dirancang
sgala yg aku tulis ini hanya
sekadar untuk berkongsi cerita
wasalam.........................


samsung galaxy mini

toshiba L745