Life is God’s novel. Let Him write it. Believe He will make the most beautiful story for you
Saturday, 26 May 2012
hang out again
hari ni, aku keluar lagi, tapi kali aku keluar disebabkn urusn je. lepas urusn selesai, aku dgn wani lagi keluar g the mines. asal nye si zulaikha ikut sekali tapi, die kene teman kan kakak. hemm.. kali aku keluar sekejap je. sebab tak tgok wayang, haha. dapat la beli skirt labuh, dapat jugak apa yang aku nak. kira ok la tu, sem kali ni aku banyak keluar, tapi kebanyakkan aku keluar dgn kwn2 sekolah aku je. kwn2 kat U langsung tak jumpa un, semua ada hal, hmm.. walaupun agak terkilan tapi tak apa t dapat la jumpa dorang time bali Arau nanti. aku rse kali aku tak menaip panjang sebab tak tahu nak cerita apa lagi, cuti 2 mnggu ni adik2 aku semua tak ada kat rumah, sebab mak dgn abah aku hantar diorang kat masjid negeri, sebab masjid negeri ada buat progrm dok budk cuti sekolah, so tak ada la masa cuti diorang terbuang begitu shja. bukan kakaknye ni, cuti 2 buln tak buat pe2 un, besar kan badn,pastu banyak keluarkan duit, yela, asyik berjalan jeluar dgn kawan je. abah selalu bagi aku RM 50 setiap kali aku keluar jejalan dgn kawan aku. ada satu hhari tu RM 30 je abah aku kasi. yela 3 hari berturut - turut aku keluar time tu.haha. memang aku ni kuat berjalan kan, haha. so cuti sem ni un nak da habis da, so welcome semester 3. END
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment