Wednesday, 9 May 2012

hang out with my old friend

apa khabar semua!! da lame tak update blog ni. coz sibuk sgt. ( sibuk la sgt) sebenarnya tak lah buzy. buzy keluar duit je. asyik berjalan je. smpai tak ingat penat. mnggu lepas banyak kali aku keluar. first time dalam sejarah aku, aku keluar dengan kwn aku hmpir 3 kali dlm satu mnggu. mse ari khamis, 3/5/2012. aku keluar dengan syazwani. aku un tak pernah terpikir nak keluar. malm tu baru bagitahu mak aku nak keluar esok. wani ( gelaran kawan aku, Syazwani) nak keluar g lowyat kate nak beli exterbak hard disk. owh, aku un nak beli hard disk. bila da smpai bukan nye beli hard disk un, beli benda lain. tak ada duit la. nanti2 la aku beli. tak penting sgt un bnde tu. last2 beli headphone je, asal nye ak nak beli headphone jenama beat tu, aku tgok harganya bleh tahan la, last2 aku beli sony punye je, tu un mahal juga, dalam RM 70 jugak la. ok la. asl ad headphone boleh la. da penat jln2 kat  ts pulak. jejalan kat sane tgok wayang cerita the avengers. akhir nye dpt jugak tgok. time keluar dengan ili aritu, die tak minat tgok ceritu tu. hem, tak pe la. hari sabtu pulak, 5/5/2012 aku, zulaikha dengan wani g sungai besar, sekolah lama aku. saje je pergi. nak melawat je. kebetulan kwn aku yang dok kat sana wat kenduri. alang2 tu g la kenduri smpai je kat kenduri. terjumpa la kwn2 yang sama kelas dgn aku. wah, seronok nak amat. da salam2 mcm tu. makan sama2. aku ni kalo aku tak rapat sgt aku tak tahu nak cakap pe. yela aku pindah dari sekolah tu dri form 4. pastu da tak jumpa lagi la. aku un tak banyak lah sgt cakap . setakat tanya skrang waqt pe, belajar kat mne je. hihi. keesokan hari nye, ahad, 6/5/2012. aku, zulaikha de=gn wani lagi sekali kiteorang keluar. g pesta bku. hihi. tapi sampai sne sekejap je. dalm kol 12 mcm tu kiteorang balik. si zulaikha da merungut lapar la, penat la. kiteorang tak jalan kat sne. jalan kat tingkat 1 je. tak naik atas un. kiteorang makan kat KLCC. lama jugak kiteoran lepak kat sne. smbil2 tunggu kwn si wani tu nak join sekali. 1 jam jugk kiteroang tnggu smpai orang kat sebelah kiteorang da hbis mkan smpai orang lain dok kat situ. kwn si wani smpai pastu dia makan dulu. lepas tu kiteorang g tok wayang, tak tahu nak cerita apa. tak tahu apa cerita best. the avebgars da tgok, tapi si zulaikha tak tgok lagi. wani nak tgok yang 3D . tapi si zulaikha ni tak nak, katenye susah, dia pakai speck ( entah betul ke tak ejaan nye, hihi) susah nak pkai speck 3D tu. hem, last2 kiteorang tgok lockout. cerite ok la. tapi lemba skit la. boleh la. tak tahu nak komen pe pasal cerita tu. hem, memang penat sepanjang minggu tu. pagi isni tu memang aku tido smpai kol 11. lebih2 lagi time tu hujan. memang sedap lah aku tido. da la tak sidai kain lagi. memang tak kering la baju tu.haha.

stesen bas sungai besar


food court KLCC



tren KTM (xad keje. kesian zulaikha mukenye tak nmpak sgt)

No comments:

Post a Comment