tup tap..da nak masuk ramadhan da.hemm..rse sekejp gile r..xterasa sudah.aku rse mcm aku sem 1 dulu.haha.sem ni projek nya memang agak mencabar. tapi alhamdullilah segala masalah sembelum ni sudah selesai, so cume selesai kan projek ni je. aku rasa sem ni banyak dugaan, dari segi kawan, pelajaran dan kehadiran orang baru. haha. tetiba kehadiran orang baru pulak.haha. tak adalah. sem ni aku da banyak bergaul dgn budak lelaki dari sem2 sebelum ni. classmate aku terkejut, tetiba sem ni aku boleh pulak lepak dgn budak lelaki. yela, mne tak nye. group aku semuanya budk lelaki. so nak jadikan cerita aku dpt junior yang sme sek dgn aku dulu. aku kenal dia kat sek, tapi tak pernh tegur la. yela, dia tu jiran kwn aku. so dorang selalu jmpa kalo nak balik rumah. so dari situ la aku kenal dia. so bila dia dpt sama U dgn aku, pastu sma kos pulak dgn aku, aku mula rapt dgn dia. sejak kwn aku tu bgi no aku dkt dia, dia asyk call aku je. ada je dia nak tnya. so bila aku masuk kolej, aku selalu jmpa dgn dia. padahal xbuat pe2 un, berborak. mcm2 aku tnya dari kawan dia smpai ke family dia. haha. banyak tanya pulak aku ni. yela, dia budak lelaki yang first time yg boleh dikatakan rapat seperti kawan2 aku. tapi aku anggap dia sebagai adik je. tak de pe2 selain itu. ala kiteorang bahaskan diri sebagai adik kakak je. aku un terima jela. makne nya dia hormat aku la. hihi. so bila dia msalah dgn pelajran. memang aku tmpat dia cari. tapi sejak kebelakangan ni, dia da jrang da call aku, tu un kekadang msg aku. yela, kalo dia nak call hari2 memang byk la duit dia. so aku suruh msg je kalo ad pe2 hal.so xad aku rasa bersalah asyk call aku je. da la kalo sekali kol memang lme. haha. enth pe tah di boraknya.haha. ok la. rse ni je kot aku nak luahkn kat sini.
SEKIAN >.<
No comments:
Post a Comment