Sunday, 18 November 2012

memory of semester 3

alhamdulillah, semester 3 sudah berakhir. kini yang tinggal semua jadi kenangan. mcm2 perkara yng berlaku semasa semester 3, perkara yg tak pernah aku sangka pun sudah un terjadi. memang banyk perkara yg mengembira dan juga ada kesedihan nye itu, tapi perkara sedih tu rasa nya tak banyak kot, entah, aku un tak ingt sebenarnye. aku ingt perkara yg menggembirakan aku jela, yela, sape yg nak ingt perkara yg sedih kn?

dalam semester ni, aku telah berjumpa dgn kawan2 baru. kawan2 baru semua baik2, yg xpenah ak sangka akan rapat dgn dia, sekrang da jadi rapat, tu un di sebbkn hal- hal yg tertentu. tapi itu semua ketentuan Allah yg tetap kn untuk aku. semua ada hikmat setiap perkara yg berlaku dalam hidup aku. walaupun aku ni seorang yg agak pemalu, dan jarang bertegur dgn orang. tapi sebenarnya aku ni happy-go-lucky, nk sedih tu jarang -jarang sekali. haha. *yela tu*. hmmm.. teringt time semester 2, ada orang complain yg aku ni sombong, *yeke?*. maybe dorang tak kenal aku lagi kot.  tapi In shaa Allah, lepas ni kalo jmpe orang, aku akan senyum je, walaupun orang tu kita tak kenal. yela, senyum itu kn sedekah,

ah? lupa nk pulak, pasal result sem ni, hmmmm.. sem ni agak menurun, sme pulak tu dgn sem 1 hari tu ,==. tapi tak pe, maybe ada sebb kenapa result aku tak mencapai apa yg aku harapkn.. selalu dapat result yg sepi-sepi jew. iyew, aku sedar, aku rasa sem ni aku byk buat silap kat orang kot,, maybe? kita xtau kn. In shaa Allah, aku akan jaga hubungan yg Allah, sesama manusia dan juga makhluk yg lain. aku akan sayang semua orang walaupun orang tu tak sayang aku pun tak pe, tak kesah un, wuhaha, *perasan pulak* .

but, anyways, thanks to my all friends, yg selalu nasihatkn, yg selalu menyanyangi, yg selalu bgi tnjuk ajar, yg belanja, yg selalu baik dgn aku, dan selalu apa - apa lah, tak tahu nak fikir apa lagi, apa- apa pun, aku sayang korang semua,, walaupun ada yg menyakiti hati aku, itu perkara biasa, semua orang membuat kesilapan, aku pun ada buat silap jugak, so aku minta maaf sangat2 kt korang,, yela, hidup ni kn bukan lama un, hanya sementara sahaja, hope semester depan kita jumpa lagi, In shaa Allah~

love u all,, muah <3~~
hahaha XD
wasalam


No comments:

Post a Comment