hoho, akhirnye,, dapat keluar berjalan jugak. sebenarnye tak rancang pun. aku cume tanye kt wani je. sbb sebelum ni, si zaty ada ckp nk keluar pergi Time Square hari isnin tu, so dia ajak la si zuhairah dgn fida, tpi akhirnye, senyap begitu saja, lagipun sebelum tu dia ad cakap yg dia tak sure lagi.. hem, kalo mcm tu susah la, lagipun ak mne ad transport nk pergi ktm tu. mak aku keje, sape je nk hantar aku, memang la aku ada lesen. tapi kereta tak ada, yg ada pun kereta avanza je. gile apa aku nk bwa kereta besar tu semata- mata nk pergi stesen ktm tu je, dah la kete sekecik viva tu pun asyik termati - mati je. yela, tak biasa sangat bawa kete. hmmm..tu yang aku ajak si wani sebab ayah dia boleh hantar pergi ktm tu, lagipun rumah dia dekat dgn rumah aku, so tak adala masalah sangat, hoho. so conclusion nye, kiteorang pergi sunway tu pun sebb si zulaikha ajak pergi sane, asal nye kiteorang nak pergi mid valley, sbb si wani tu nk ras mkann korea yg ada jual kt sane, sambil2 tu dia nk shopping kot,, tapi kiteorang ikut je keputusan zulaikha, tak kesah sgt sebenrnye, first2 sekali kalo masuk shopping complex mesti menuju ke pawagam dulu, like usually la. punye pikir2 nak tgok cite apa, cerita hantu ke cerita action, hmmm.. tetiba aku teringt aku tgok cerita hantu dengn kawan aku soran tu, aku mne tgok sangt, tutup mata je lebih. memang tak berani sangat aku nak tgok, kang terbayang - bayang pulak, hisy, terbayang pulak da.. da la tgah malam sekarang ni,,.
-___- . so finally kiteorang tgok je cerita skyfall yg baru je keluar hari tu. boleh la tahan cerita nye, walaupun ada part2 yg agak slow, tapi not bad la..
ahhh,,(tetiba tringt somethings pulak) sebelum sampai ke shopping complex tu, zulaikha lambat sampai sebernya, sbb dia ambik tren dari klang, so dia agak jauh sedikit dari kiteorang yg dari shah alam, ala satu stesen je pun. semestara tnggu si zulaikha yg tersalah platform, terlepas tren la( mcm2 la dia tu) aku dgn wani berborak2 sambil menangkap gambr menggunakan kamera baru dia, amboi.. , adalah berborak pasal seseorng tu, haha. malu pulak aku. pastu tren pun sampai nmpk zulaikha, aku rasa excited sgt, memang sgt2 la, tak tahu kenapa. aku gelak je.. memang senyum je aku, satu hari tu.
bersambung cerita sebelum nye tu, hbis tgok wayang kiteorng nk pergi solat tpi tahu tmptnye kt mne(?). bila jumpa tmpt nye, first sekali aku nk pergi tndas, bila masuk je tandas, ya Allah. tak ada paip, hisy, macm mne nk membuang ni, aku pkir byk kali. hai, tetib aku dgr kwan aku ckp "wei, tak ada paip la" memang kuat gile la dia ckp, mcm tak orang je kt bilik air. hei, malu bebenor. yg si zulaikha nye ni pun satu, kiteorng da tau da surau kt mne, lagi dia ckp dia tetiba teringt kt mne tmpt nye. weh, tmptnye kt sebelah tnds ni la, ko pikir apa ni zulaikha, pakwe ye. boleh pulak tetiba je ckp dia teringt kwan dia ckp kt mne. lepas tu, kiteorng nk pergi mkn, diaorng da merungut lapr2 dari tadi. si zulaikha nk mkn kt secrt receipe, yg si wani ni nk mkn nasi, hey, last2 kiteorng mkn kt secrt receipe. so apa lagi ambik gmbr la, hoho. so satu hari tu memang great la, tak tahu nak cakap apa. yg tak boleh blahnye gmbr2 yg wani tngkap, kelakr gile bila tgok. haha XD, lagi2 gambr zulaikha.... haha
No comments:
Post a Comment