huhu..da lama tak jumpa ili mardhiah. last jmpa time cuti sem 1. tu pun tak banyak cakap un. aku ni kan bukan banyak cerita un. yela keluar ramai - ramai. banyak sangat cerita nak dikongsikan. ni pun aku keluar dengan ili dengan kawannya. mula2 aku ingat kawan ili tu sama baya, tak lama tu die tanya sama baya dengan ili ke? yela sama sambil aku tunjuk jari aku dengan kawan ili. (nak cakap yg aku dengan kawan ili tu sama baya). lepas ili cakap dia tu akak la. oh yeke.malu nye. lepas jalan2 satu bangunan plaza alam sentral tu. diorang nak gi shopping mall kat space u8. uh? kat mana tu. xpenah dengar un. lepas tu kiteorang pergi space u8 dgn teksi. hem, tambang nye boleh tahan la. yela, masuk2 da kene cas 3 ringgit. hem, mahal nye. sampai sane meter nye RM 11.50. uh? mahal jugak. sampai sane aku tengok xbanyak kedai yang ada. kosong je kedainya. yela, mall yang baru bukak. sampai sana terus nak air pancut kat tngah. wah!!..cantiknya. lepas tu aku nmpak la stage kat tgh tu. versus??? pe bende tu??xpenah dengar un. ak penah dengar sekali la. tapi xtau la band apa yang bertanding. mula2 niat nak datang nak tgok wayang. nak tgok cite the avengers. hem, tapi dorang mcm tak berminat je. kal0 nak tgok cite lain. mcm tak best je. last2 dok kat tepi jalan . nasib baik xrmai orang. yela, xbanyak kedai ada kat situ. ili suruh lepak2 kat poli je. aku un kene mak aku lah. sebab mak aku nak ambik aku lepas ambik adik aku kat stesen shah alam tu. tapi mak tak tahu jalan ke sana. hem, nanti mak tanya abah, mak bukan pandai jalan kat ttdi tu. lebih kurang sejam jugak tnggu teksi. yela temoat tu baru lagi, so xbanyak teksi yang lalu kat situ. kene la tepon. tu un xsampai2 lagi. last tepon taksi lain, xsampai 10 minit da sampai da. baik tepon teksi tu dari tadi. sampai je poli, aku curi2 masuk kat poli tu,. naseb baik ramai dorang yang nak balik time tu, maybe pak cik guard tu ingat aku kakak kawan aku , haha. sampai bilik ili, uh? kecik jugak bilik nye. lagi kecik dari bilik kat kolej uitm tu. nak letak meja dengan locker un xtau nak letak mne. memang sempit. da berborak2 sambil tgok movie. mak aku telepon. mak sesat la. ala mak orng da la xtau jalan nye nak masuk poli ni. hem, yela t mak tepon balik. tak lme tu , aku nampk kelibat kete mak aku, tapi adik dgn mak aku xpersn. aku suruh masuk kolej perempuan sampai sesat2 kat poli tu. haha. sampai nak hbis minyak. smpai rumah terus pergi psar, balik umah makan, mandi, solat. uh? penat betul la. pening kepala. esok nak g PWTC plak. penat nye. memang aku tido jela ari ahad ni. hihi. jadi hari tu menjadi hari yang bermakna untuk anda.haha # apatahmerepekni
 |
| spaceu8 |
 |
| me and Ili mardhiah |
 |
| air pancut at spaceU8 |
No comments:
Post a Comment